此blog大部分題裁均取自以下新聞組:
news://newsgroup.com.hk/newsgroup.talk.hk-hangsengindex

2008年11月9日星期日

趣談煤和石油的持續性 - 25 Aug 2008

兗煤(1171)在8月中公布中期業績,受惠煤價大升,盈利急增1.6倍,和網友竟引起以下的討論:

"學經濟時都有講,盈利由價量組成,兩樣野要互相配合先可以有把握,最好查查量果邊的長線問題"

"內地煤市場暫時都係求過於供,中央都鼓勵煤企加大產能.另外行業整合,淘汰落後產能,可以使每間大煤企的所佔銷售份額提高,我覺得量方面暫時都係無問題的,我反而擔心中央限價方面的問題.

講笑咁講:極端d以超長線睇,所有不可再生能源股都唔可以永遠長渣,不可再生能源始終會有蘊藏量的限制,產能遲早會有日到頂,隨著開採難度上升,成本也會上升,結果毛利率降但量卻受限,到時行業會步入死亡期.

(唔知會唔會有人會諗咁遠,所以俾我揀長渣,我會揀煤股多過油股,因為油會在未來幾十年後用盡,但煤仲有超過100年玩XDDD)"


"唔係講笑, 呢個係計估值時要考慮的因素
東尼的確係這樣想的
做估值, 我地要考慮長期可擴張的增長
volume growth係最可靠的
呢個係消費需求行業與及銀行業的長線吸引力

工業股都受呢樣野限制住, 因為好多都唔會成功轉型
好的會低增長, 沉睡變高息股, 壞的會因擴張過大, 會死亡, 呢D可以用expectation計
呢個可以拉低個合理估值的

記住可以長線渣住的股票只係得少部份
心中先有一個批判問題, 過唔到就用來做反射
凈番的就長線了"

沒有留言: