此blog大部分題裁均取自以下新聞組:
news://newsgroup.com.hk/newsgroup.talk.hk-hangsengindex

2008年11月23日星期日

曹仁超 投資者日記 [2008-09-11] - 節錄

老曹每天寫的投資者日記長篇大論,對於想在短時間內掌握大量資訊的我來說,是不會經常拜讀的。他在9月11日那天寫的日記中,回應了一些他個人研討會中觀眾所問的問題,當中不少非常之有趣味:

=====

本周日研討會因冇時間回答觀眾問題,依家解答如下:

一、手上基金同埋股票都有損失,仲有三分一現金問點樣投資?熊市中,只應動用30%資金而非三分二,閣下已過量投資,手上現金不宜再投資。

二、牛熊證熊市二期點玩?牛、熊證只適宜炒短線,我老曹好少研究。

三、股市短期到底未?答:依家只係熊市二期,應該有好多隻腳,但係捕捉熊腳要非常之專業,散戶唔係好掂。匯控(005)應否增持?答案係9月同10月唔少Accumulator到期(舊年9月、10月簽落),等到11月再研究啦。

四、內地銀行股點睇?短期有壓力,因內地樓市進入減價潮,留到2009年上半年業績公布後先至再決定啦。

五、我老曹唔會代森池兄回答中移動(941)同國壽(2628)點睇,應向佢本人請教。

六、舊年曾推介的冠捷(903),公布上半年溢利上升36%,證明係優質股。但?熊市中甚至連優質股股價一樣下跌,呢個就係點解需要「止蝕盤」保護?理由。

七、「止蝕唔止賺」無論?熊市一期、二期或三期都必須遵守,唔好畀理由自己唔做。

八、今年環境肯定較8月差,19300點估計只係技術上有支持,唔代表股市見底。我老曹已在會上說明,大市反彈後再見新低,下一站係17400點。另外熊市三期唔應該係今年9月或10月,最快係2009年,甚至更長。

九、我老曹唔信美股短期見底。

十、應該睇H股同A股關係(因H股係理性股市,A股係非理性股市),而唔係睇A股點樣影響H股睇法(上述係舊年10月投資H股者輸大錢的理由)。

十一、熊市二期反彈一浪唔及一浪,相信呢個反彈浪亦好短同埋好細(上阻力21600點)。如能忍手最好唔玩。

十二、我老曹個人認為A股P/E同H股睇齊先至出現較大型反彈,唔係現水平。

十三、我老曹唔對個別股份作評論。

十四、點樣揀有前景二線股?需要一本書去解釋,從略。

十五、電力股同煉油股估計10月過後中央會放寬管制,反之鋼鐵股中央仍?度打壓。

十六、我老曹同意呢次熊市會好長,至於有幾長?事前冇人知道。

十七、我老曹無法話畀大家知熊三?邊度(因熊二仲未完成)。

十八、內房股已進入戰國時期,強者為王,大屠殺剛剛開始,最後邊個係「秦始皇」統一天下?明年或有分曉。

十九、「兩房」優先股仍然係股票,因此可全部蝕晒;債券係債權人,唔係股東,兩者身份有唔同。?託管情況下,優先股所獲保障極之有限,債券就好好多,債券大王已因此獲利17億美元。

二十、提升存款準備金率就係抽緊銀根,美國如果短息高出長息就係抽緊銀根,現在短息2厘、長期3.5厘,即係政府仍是放寬銀根,但抵押品跌價就令銀行自動抽緊銀根。兩股力量正在鬥爭梗,呢方面由L增長率就分出邊個贏邊個輸(可惜公布數字時已太遲)。

二十一、接受電台訪問時曾睇好東涌樓價已經係2004年的事(地運二十年、2004年起香港行「八運」,利東涌及數碼港,因此?2004年?年曾推介兩區物業。現水平相信樓價已差唔多,應獲利回吐)。

二十二、我老曹對香港未來樓市睇法係「上落波幅唔大」,牛皮市。

二十三、世上冇合理樓價,買得起就係合理價,太勉強就係唔合理(聯合國標準係全家人收入三倍至六倍就係合理價)。

二十四、經濟轉型期十分痛苦,香港1981至84年用了三年,日本至家陣都未成功,中國要幾多年?木宰羊。

二十五、美元上升利淡港股。

二十六、我老曹由7月15日起全面睇好美元,至今年11月止。

二十七、我老曹相信香港加息周期到2009年下半年才開始,加幅有限。

二十八、我老曹睇歐羅見1.32美元。美國次按危機下唔應沾手美股,道指下望幾多就木宰羊。二線股唔易揀,2009年邊一季入市?明年先答。

二十九、假若黃金仍係牛市,735美元附近可買入,止蝕位係690美元。

三十、依家假若美元係大反彈。

三十一、我老曹擔心原材料及能源股牛市已完成。

三十二、睇好黃金同埋睇好白銀係兩回事。黃金係貨幣、白銀係工業原料。

三十三、明年有邊行可睇好?唔知道。

三十四、投資比例係一百減年歲,三十幾歲即65%資金用在投資股票或者基金,35%存款或黃金。

三十五、ELI 亦有一定信貸風險,主要睇發行商係邊個而定。

三十六、Sell in May卻唔肯Walk away,你必須有我老曹一樣?定力,即過去三個月只做旁觀者而冇手多多。

三十七、澳元、紐元前景睇淡。

三十八、未來美元仍可以大跌,相信係2009年的事。

三十九、我老曹從來唔分析日圓,因為主要受日本人的利差交易影響,而唔係客觀因素。

四十、人民幣升值幅度已由快行轉為慢行(即未來升幅極慢)。

四十一、美元短期走勢睇好。

四十二、讀者問匯源果汁(1886)舊年點解我老曹冇止蝕?因呢隻股份係透過大行認購的新股(例如用一千萬元去認購大額新股)獲配,因此存在大證券行入面,自己冇管理(即係D一百萬美元開戶那種)。上述戶口主要用來認購新股玩ELI(我老曹從不沾手Accumulator)。其次係買賣外國同股票為主,由於涉及金額唔大,所以冇訂止蝕位,呢個就係我老曹認為賺到匯源果汁D錢真係好彩,唔係眼光(理論上係唔守紀律,應該蝕本先至對)。

各位問題實在太多,大量問題日後才答。

沒有留言: